ABOUT THE PROJECT
Our project aims to support our pre-school students' learning with games and improve their 21st century skills by playing games.Play has a very important place in terms of child development in the preschool period.
Play supports the child's physical, emotional, mental and social development. When children play: they become aware of their own abilities, learn new words from each other, develop their creativity, develop problem-solving skills,Projemiz okul öncesi dönemde öğrencilerimizin oyunla öğrenmelerini desteklemeyi , oyun oynayarak 21 yy becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.Oyun, okul öncesi dönemde çocuk gelişimi açısından çok önemli bir yere sahiptir. Oyun çocuğun fiziksel, duygusal, zihinsel ve sosyal gelişimi destekler. Çocuklar oyun oynarken;Kendi yeteneklerinin farkına varırlar.Birbirlerinden yeni kelimeler öğrenirler.Yaratıcılıkları gelişir.Problem çözme becerileri gelişir.
TARGETS
When children play: they become aware of their own abilities, learn new words from each other, develop their creativity, develop problem-solving skills, learn new concepts (more or less, big-small). They make friends. They develop balance, hand skills and muscles. They develop fine and gross motor skills. They get rid of excess energy and become happy. Self-esteem and self-confidence develop.
Our aim in this project is to support students' 21st century skills with games, integrate the game with web 2 tools and support the use of technology.
Çocuklar oyun oynarken;Kendi yeteneklerinin farkına varırlar.Birbirlerinden yeni kelimeler öğrenirler.Yaratıcılıkları gelişir.Problem çözme becerileri gelişir.Yeni kavramlar öğrenirler.(az- çok, büyük-küçük)Kurallara uyma, işbirliği, yardımlaşma ve paylaşmayı öğrenirler.Sosyal olarak gelişir, yeni arkadaşlar edinirler.Denge, el becerisi ve kaslarını geliştirirler.İnce ve kaba motor becerilerini geliştirirler.Fazla enerjilerini atıp, mutlu olurlar.Benlik saygıları ve özgüvenleri gelişir.
bu projede amacımız öğrencilerin oyunla 21. yy becerilerini desteklemek ve web 2 araçları ile oyunu entegre etmek,teknoloji kullanımını desteklemektir.
Our aim in this project is to support students' 21st century skills with games, integrate the game with web 2 tools and support the use of technology.
Çocuklar oyun oynarken;Kendi yeteneklerinin farkına varırlar.Birbirlerinden yeni kelimeler öğrenirler.Yaratıcılıkları gelişir.Problem çözme becerileri gelişir.Yeni kavramlar öğrenirler.(az- çok, büyük-küçük)Kurallara uyma, işbirliği, yardımlaşma ve paylaşmayı öğrenirler.Sosyal olarak gelişir, yeni arkadaşlar edinirler.Denge, el becerisi ve kaslarını geliştirirler.İnce ve kaba motor becerilerini geliştirirler.Fazla enerjilerini atıp, mutlu olurlar.Benlik saygıları ve özgüvenleri gelişir.
bu projede amacımız öğrencilerin oyunla 21. yy becerilerini desteklemek ve web 2 araçları ile oyunu entegre etmek,teknoloji kullanımını desteklemektir.
WORKING PROCESS
SEPTEMBER: school, teacher, classroom introductions, poster logo works,dating events with partners
OCTOBER: sharing playing games in the classroom, creating public class games e-book
NOVEMBER: I play with my family at home, don't share games making a video of common home games
DECEMBER: coding games (computer coding games, robot coding games, computerless coding games),Preparing joint coding games presentation JANUARY: playing and sharing games outdoors, joint outside play e-book preparation
FEBRUARY : final project work preparing a joint project final product
EYLÜL: okul,öğretmen,sınıf tanıtımları poster logo çalışmaları,ortaklarla tanışma etkinlikleri EKİM: sınıf içinde oyunlar oynama paylaşma, ortak sınıf oyunları e kitabı oluşturma KASIM: Evde ailemle oynuyorum oyunları paylaşma, ortak evde oyunlar videosu hazırlama ARALIK: kodlama oyunları ( bilgisayarda kodlama oyunları, robotla kodlama oyunları, bilgisayarsız kodlama oyunları), Ortak kodlama oyunları sunumu hazırlama
OCTOBER: sharing playing games in the classroom, creating public class games e-book
NOVEMBER: I play with my family at home, don't share games making a video of common home games
DECEMBER: coding games (computer coding games, robot coding games, computerless coding games),Preparing joint coding games presentation JANUARY: playing and sharing games outdoors, joint outside play e-book preparation
FEBRUARY : final project work preparing a joint project final product
EYLÜL: okul,öğretmen,sınıf tanıtımları poster logo çalışmaları,ortaklarla tanışma etkinlikleri EKİM: sınıf içinde oyunlar oynama paylaşma, ortak sınıf oyunları e kitabı oluşturma KASIM: Evde ailemle oynuyorum oyunları paylaşma, ortak evde oyunlar videosu hazırlama ARALIK: kodlama oyunları ( bilgisayarda kodlama oyunları, robotla kodlama oyunları, bilgisayarsız kodlama oyunları), Ortak kodlama oyunları sunumu hazırlama
EXPECTED RESULTS
At the end of the project, we expect joint products and a rich game archive to emerge. We aim that our students will gain many important competencies by playing.In addition, the use of web 2 tools, the use of social media, the website, e-book, coding efforts archive are among the expected results.
Proje sonunda ortak ürünler, zengin bir oyun arşivi ortaya çıkmasını bekliyoruz.Öğrencilerimizin oynayarak bir çok önemli yetkinliği kazanacağını hedefliyoruz.Ayrıca web 2 araçları kullanımı, sosyal medya kullanımı, web sitesi , e kitap, kodlama çalaışmaları arşivi beklenen sonuçlar içinde.
Proje sonunda ortak ürünler, zengin bir oyun arşivi ortaya çıkmasını bekliyoruz.Öğrencilerimizin oynayarak bir çok önemli yetkinliği kazanacağını hedefliyoruz.Ayrıca web 2 araçları kullanımı, sosyal medya kullanımı, web sitesi , e kitap, kodlama çalaışmaları arşivi beklenen sonuçlar içinde.
No comments:
Post a Comment